Integrovaná politika QHSE
1. Loajalita zákazníků
Kvalitní provedení našich dodávek se musí stát doporučením pro získání dalších zakázek. Naše aktivní komunikace se zákazníky je zdrojem trvalého zlepšování a základem rozvoje vzájemných vztahů.
2. Podmínky pro budoucnost
Kvalita našich výrobků a spokojenost zákazníků se odráží na množství nových zakázek, plnění ekonomických cílů a zajištění zdrojů pro další rozvoj firmy. Trvalé zlepšování a průběžné vyhodnocování rizik nám umožňuje dodávat v dohodnuté kvalitě, termínech a cenách.
3. Motivace zaměstnanců
Motivace a kvalifikace zaměstnanců je základem našeho úspěchu. Otevřená komunikace a tvůrčí pracovní prostředí umožňují všem zaměstnancům podílet se na trvalém zlepšování a převzetí odpovědnosti za kvalitu odváděné práce. Firma je vyhledávaným zaměstnavatelem.
4. Integrace partnerů
Jakost dodávek rozhodujícím způsobem ovlivňuje kvalitu našich výrobků. Dáváme přednost dodavatelům a partnerům, kteří na základě dlouhodobé vzájemně výhodné spolupráce dodávají výrobky a služby v souladu s dohodnutými požadavky. Aktivně podporujeme jejich úsilí o trvalé zvyšování kvality.
5. Ochrana životního prostředí a bezpečnost a ochrana zdraví při práci
Soustavné zlepšování systémů managementu ochrany životního prostředí a BOZP je naší zásadní prioritou.
Při všech našich procesech důsledně dbáme na snižování dopadů činností podniku na životní prostředí a na zvyšování úrovně bezpečnosti práce a ochrany zdraví našich zaměstnanců.